Lähtökohta:

Strategic Accounting Finland (SAF) on uusi kotimainen yritys, joka tukee yritysjohdon päätöksentekoa kassavirta-analyysin avulla.

Yritys mallintaa asiakkaansa strategisten vaihtoehtojen kassavirtavaikutukset etukäteen. Näin yritysjohto voi tehdä päätöksiä tiedolla, ei mutulla.

Uutena yrityksenä SAF:n haaste oli saada tunnettuutta.

Ratkaisu:

SAF:n tärkeimmäksi markkinointikanavaksi valittiin yrityksen osaamisesta kertominen median kautta.

Yhtiön erottuvuutta vahvistamaan Promoted loi sloganin “Accurate analysis done right”.

Yhteistyössä pääanalyytikko Riku Lehtisen kanssa loimme pörssiyhtiöiden kvartaaliraportin, johon on analysoitu isoimpien pörssiyritysten kassavirtatulokset heti tuloksen julkistamisen jälkeen.

Raportti laaditaan kvartaaleittain ja se annetaan medialle vapaaseen käyttöön.

Asiakkaan kommentti:

“Jarin kyky luoda tuoreelle yrityksellemme ansaitun media tilaa on häkellyttävä. Olen monessa ollut mukana mutta milloinkaan ei muutaman kuukauden vanhan yrityksen vyöllä ole ollut juttuja YLEssä, Kauppalehdessä, Helsingin Sanomissa sekä Turun Sanomissa.

Mielenkiinnon herättämiskyvystä kertoo omaa tarinaansa se että monesti toimittajat eri medioista osasivat olla yhteydessä SAF:n suuntaan. Huikeaa osaamista!”

-Myyntijohtaja Ari Holm, Strategic Accounting Finland Oy