Skip to main content

Palvelumme

Suunnittelemme ja toteuttamme hankkeita asiakkaan näkyvyyden kasvattamiseksi.

Riittävä näkyvyys perinteisessä mediassa tukee yrityksen johtamista, myyntiä ja markkinointia. Promoted suunnittelee ja toteuttaa hankkeita asiakkaansa näkyvyyden kasvattamiseksi.

Toimintamme ydin on Uutiskuiskaaja®-metodi. Se on kehittämämme systemaattinen ja järjestelmällinen prosessi, jonka avulla lisäämme asiakkaan näkyvyyttä mediassa.

Palvelemme eri kokoisia asiakkaitamme monin tavoin. Voimme konsultoida nykyistä toimintaasi tai antaa ymmärryksemme tulevien hankkeidesi toteuttamiseen. Tai käärimme hihat ja alamme viedä yritystäsi suoraan mediaan.

Yhteistyömme tähtää asiakkaamme nostamiseksi alansa tunnetuimmaksi toimijaksi mediassa. Tavoitteenamme on, että asiakkaastani tulee median silmissä avoin, reilu ja hyvä toimija. Median arvostama toimija, joka saa palstatilaa. Koska se ansaitsee sen.

Räätälöimme palvelumme tilanteeseesi sopivaksi

Palvelupakettimme

Sisältö

  • Konkreettisten mediaviestien proaktiivinen tuottaminen
  • PR-hankkeiden toteuttaminen (kampanja tai säännöllinen toiminta)
  • Yhteyksien luominen toimittajiin
  • Tarvittaessa STT Infon uutishuonenäkyvyys
  • Raportointi

Veloitus ja hyöty

  • Kiinteä palkkio tai tulospalkkio asiakkaan toiveen mukaan
  • Asiakas saa ammattilaisen tekemän PR-hankkeen nollariskillä

Sisältö

  • Viestinnällisen tilanteen hahmottaminen.
  • Mediaviestien muotoilu.
  • Mediakoulutus haastavissa tilanteissa.
  • Yhteyksien luominen toimittajiin.

Sisältö

  • Viestinnällisen kehityskohteen hahmottaminen.
  • Asiakkaan konkreettiset mahdollisuudet.
  • Suositeltavat toimenpiteet.

Sisältö

  • Nykyisen toiminnan tuomat tulokset.
  • Kilpailija-analyysi.
  • Suurimman hyödyn tuovien kehityskohteiden määrittäminen.

Sisältö

  • Nykyisen toiminnan tulokset, resurssit, työkalut ja tavoitteet.
  • Kilpailijoiden saama näkyvyys.
  • Tavoitemediat ja kohderyhmät.
  • Mediaa kiinnostavat teemat ja konkreettiset kärjet (6 kpl).
  • Mediaviestinnän prosessi.
  • Mediaviestinnän työkalut.

Sisältö

  • Viestintäsuunnitelman sisältömarkkinoinnin, asiakasblogien ja mediaviestinnän toteuttaminen (esimerkiksi 1 sisältö / kk).
  • Yhteyksien luominen toimittajiin.
  • STT Infon uutishuonenäkyvyys.
  • Sisällöistä tehtävät some-postaukset.
  • Tulosten raportointi.

Jarin kyky luoda tuoreelle yrityksellemme ansaitun median tilaa on häkellyttävä. Olen monessa ollut mukana mutta milloinkaan ei muutaman kuukauden vanhan yrityksen vyöllä ole ollut juttuja YLEssä, Kauppalehdessä, Helsingin Sanomissa sekä Turun Sanomissa. Mielenkiinnon herättämiskyvystä kertoo omaa tarinaansa se että monesti toimittajat eri medioista osasivat olla yhteydessä meidän suuntaan. Huikeaa osaamista!

-Startup-yrityksen myyntijohtaja