Ajatuksia

Tervetuloa lukemaan ajatuksia.

14.2.2021 | Näitä juttuja etsin

Matti Posio: Teemme omia, perusuutisista erottuvia laatujuttuja laajalle lukijakunnalle

Haastattelusarjassamme median tekijät kertovat journalistisesta linjastaan.Kuva: Nea Alanen Rajusti muuttunut Lännen Media tarkensi fokustaan helmikuun 2021 alusta. Yhteistoimituksen painopiste siirtyy uutisseurannasta syvemmälle isojen asioiden taustoihin ja vaikuttaviin tositarinoihin. Päätoimittaja Matti…
Lue lisää
3.6.2020 | Mitä ajattelin tänään

Miten (ei) puuttua toimittajan tekstiin

Haastateltavalla on oikeuksia, mutta rajattomat eivät nekään ole. Eräs STT:n toimittaja postasi somessa, miten tiedotteen lähettänyt yritys pyrki jälkikäteen vaikuttamaan hänen tekemäänsä juttuun.Toden totta: Jos yrityksestäsi kerrotaan vääriä asioita, niin…
Lue lisää
17.5.2020 | Mitä ajattelin tänään

Kasvattaako myönteinen medianäkyvyys myyntiä?

Usein kasvattaa. Mutta sateentekijä sekään ei ole. Sain eräältä asiakkaaltani viestin: "Mediahanke meni hyvin. Saimme kolmessa päivässä lähemmäs 70 liidiä netin kautta. Siinä riittää purettavaa myyntijohtajalle pitkäksi aikaa". Kyseessä oli…
Lue lisää
2.5.2020 | Mitä ajattelin tänään

Muutama ajatus tehokkaampiin tiedotteisiin

Tiedotteen asiakkaana on media eikä oma lakiosasto. Siksi siinä pitää olla uutinen. Yllä sanottu on itsestäänselvyys, mutta arkielämässä asiat helposti hämärtyvät. Eivät toimittajatkaan tee lehteä aina lukija mielessään. He haluavat…
Lue lisää

Menestystarinoita

JLL

(Jones Lang LaSalle Finland Oy)

Strategic Accounting

Alexander Corporate Finance

Olemme ymmärtäneet Promotedin kautta kuinka paljon potentiaalia yrityksellämme on mennä mediassa läpi. Tämä nostaa myös arvostusta omaa työtä kohtaan ja positiiviset artikkelit isoissa medioissa ovat aina hyvä asia yrityksen kannalta. Lisääntynyt näkyvyys lähes poikkeuksetta nostaa myyntiä.

-PK-yrityksen strateginen johtaja